Wednesday, August 12, 2009

MY PARENTS

first of all,aku nak citer about my parents since without derang make x de laa aku kat dunia nih..
aku sangat sayang parents aku walaupun sometimes i didnt show it..tapi aku slalu jadi orang pertama wish bufday ke,father's mother's day ke..hurm,tuh aku laa yang x penah lupe special event nih..
ok,talking bout my mum..my mum nih dalam diam aku memuji sifat ketabahan beliau..haks,sediy plak biler ingat betapa sabarnya mak aku kat aku..my mum lecturer kat uitm dungun..bijak pandai orangnye..n aku ader laa ikut sket2 jejak mak aku..dats y mak aku sangat letak harapan yang menggunung kat aku..hurm,sometimes tension juga coz can u imagine she expect me to dapat deans list or paling lekeh 3.5 n above every sem...huish!!!tapi aku taw tuh seme tuk kebaikan aku sbb taw jer la nowadays susah nak dapat keje..orang master pun banyak menganggur..
ummi,i luv u so much..im sori coz i alwayz hurt u..
abah aku pun slalu gak hurt kan ati ummi..abah,abah,abah...n aku sangat mengikut jejak langkah abah!!orang cakap muke aku mcm ummi tp physically looks like abah..sampai ader satu ari nih,ader sorang anak kawan abah yang daa lame or maybe die yang penah jumper aku tetibe tegur aku.."sis,anak pakcik rusli kan??" see,betape org bole menggenali aku melalui kesamaan rupe..yela,daa kate anak beranak kan.. abah aku sangat sporting n sangat sayang aku..aper aku nak,mesti abah akan bagi..so far, x penah lagi aku kempunan aper2..abah memang treat anak die macam tuh..trus trang aku kate, abah agak memanjekan anak..dats y aku kekadang sayang abah lebih..haha,diam2!!jgn bagitaw ummi..no laa, sebenarnye aku sayang dua2 same je sbb derang kan parents aku..


ni laa wajah parents aku yang aku sangat sayang...

0 comments: