Thursday, September 3, 2009

TERAWIH

tonight aku x pegi terawih..
at da first place, memang aku daa jejak kaki kat mph aminah tuh(tempat dak2 pompuan uia semayang terawih jemaah)..
aku juz sempat solat isya' je..pastuh aku blah..
x taw laa nape perut or dada aku meragam..
mule2 ari nih aku berbuke beli makanan kat cafe aminah je since aku teramat laa lapa n yah x nak teman aku g bazar..huhu:( sediy aku..
aku beli ayam n sayur..
berbuka mkn kurma 2@3 biji then mkn mkanan tuh n air limau..
then minum air suam 4 gelas..
gelas terakhir wat aku sakit sangat dada..
abis solat isya' terus aku angkat punggung n balik bilik..
sampai blk aku cal optimus n skt sangat ati aku coz mmg skt ati ckp ngan die..
aku admit die mmg die x le wat pe pun tapi bese la,world war daa lame x jadi..
so its a right time..
hehe..now,aku nak wat assignment leadership(kalu le nak submit esok)..
sakit dada aku daa kurang..
selamat!!

0 comments: