Sunday, October 11, 2009

DIA SEMAKIN HAMPIR..

now its almost 23:03..haa agak tak sabar sebenarnye..
aku daa meningkat dewasa..
i wish...
1.aku nak jadi anak yang baik tuk parents aku
2.aku nak jadi cucu yang baik tuk wan..
3.aku nak jadi kakak yang paling sporting n tak berkira ngan adik beradik
4.aku nak berjaya dalam idup aku..aku nak completekan stadi then futher master then aku nak kerja tapi kerja yang besh jer..
5.buat baik pada dia supaya dia lebih sayang aku..aku sayang dia..
6.aku nak ampu lecturer aku supaya aku le dapat good result sem nih dan seterusnya..
7.aku nak kurus dan CANTEEK..hehe
8.aku nak banyak duit supaya ari-ari aku le shopping...


macam-macam aku nak tapi aku lupe apa yang sepatutnye Allah nak..

1.Allah nak aku jauh dari maksiat..
2.Allah nak aku jadi anak solehah..
3.Allah nak aku muslimah sejati..

aku bakal menjadi 21 tahun..kalu ikutkan ukuran masa dalam islam,umo aku daa 21 tahun..tapi selama usia aku 21 tahun, aper daa aku buat dalam hidup aku??
banyak suka atau duka??
banyak kebaikan atau keburukan??
takat maner je sumbangan aku pada diri aku dan keluarga??
ahh..semua tuh membelenggu aku setiap tahun berlalu..
soalan sama aku lontarkan tapi apa perubahannya??
takkan ader lonjakan paradigma kot..
NABILA..NABILA..NABILA...

hepi becoming bufday~

0 comments: