Monday, October 26, 2009

PAPADOM MOVIE..




aku tersentap tgk movie nih..aku nak declare this is the best ever movie..biler aku tgk movie nih,setiap scene yang menyayat ati aku teringat kat abah..mungkin muke aflin shauki tuh macam abah..tapi senanye hikmah movie nih ialah Allah jadikan movie nih intermediaries tuk aku ingat jasa abah..well,aku anak kesayangan abah..ape aku nak,semua abah akan tunaikan..dari aku kecik sampai laa aku daa masuk universiti skrang..tapi aper plak yang aku tunaikan kehendak abah..bile aku buat masalah,abah back up aku..bile umi siasat kat aku,abah akan bgtaw yang umi siasat aku..aku memang rapat ngan abah nak dibandingkan ngan umi..nape ek..ntahla,aku pun tak taw..mungkin sebab aku banyak ikut abah..aku rase perangai aku sebijik abah..semua ikut abah..memang anak abah..nazira anak umi..umi selalu puji nazira..nazira anak yang baik..aku nih..nakal sket..hurm,nakal banyak laa..hisyhhh.. dlm movie tuh ckp,bukan senang nak jadi seorang ayah..nak jage anak dan nak pastikan anak sentiasa dalam keadaan baik..abah aku selalu pesan macam2 kat aku.. semua pesanan dia ade makne..hurm,sem nih abah pesan jangan tinggal solat..setiap patah kate abah,memang ade makne.. aku sayang abah..aku love abah..semalam optimus tanye,aku sayang sape lebih..die ke abah..terus aku jawab abah..aku slalu cakap bile abah tua,abah duduk ngan aku..insyaallah..abah tuh abah aku..abah tuh sayang aku..abah tuh aku sayang..abah tuh takpenah lupekan aku..abah..


0 comments: