Saturday, October 3, 2009

MACAM-MACAM ADA..

daa lame aku tak update blog..mcm2 daa jadi..
ya Allah,aper yang terjadi semua memberi pengajaran pada aku tapi adakah aku betul-betul sedar atau sekadar melihat ia sebagai pengajaran yang tak berapa penting sangat..
tunjukkan la aku ke jalan yang lurus agar aku dapat jadi wanita solehah dan anak yang solehah yang menyejukkan ati kedua ibu bapa aku..
aku ingat ape syamimi cakap,hidup ini bagai roda..kadang-kadang kita kat atas dan kadang-kadang kita kat bawah..syamimi dapat pengajaran yang paling besar dalam hidup dia dan insyaallah dia takkan ulangi kesilapan dia..lps nih syamimi akan fokus pada SPM dan wat yang terbaik untuk hidup dia..apa yang jadi pada syamimi skit sebanyak buka mata aku supaya jauh dari maksiat..argghhh..takut!!!
kesadaran kedua yang aku dapat dari arwah ENCHE TUN BINTI ENCHE ENDUT..al-fatihah buat arwah..semoga arwah dicucuri rahmat..saat kematian aku berada disisi beliau..aku nampak macam mane orang nazak dan nak menghembuskan nafas terakhir..aku sangat takut..masih terngiang-ngiang dalam kepala aku macam maner arwah menghembuskan nafas terakhir..macam maner pulak turn aku nanti???daa cukup ke amalan aku nih???

0 comments: