Thursday, October 8, 2009

ya Allah..bagila aku kekuatan

serabut sangat otak aku nih memikirkan keje ape yang sesuai untuk dia..
bukan aku stakat pikirkan dia tapi aku pun pikir pasal aku,nak2 stadi aku..
ahh..tak tenang aku..mungkin aku terlalu jauh dengan Allah..aku terlalu alpa..
kekadang semayang aku tergadai sebab pentingkan duniawi..
amek ko!!Allah pun daa tak nak sayang ko sebab ko tak sayang Allah..
ya Allah,tunjukkan aku kejalan lurus..tunjukkan juga dia ke jalan lurus agar kami tak pernah alpa dan sentiasa tenang zahiriah dan batiniah..
dia sekarang anak yatim piatu..aku kesiankan dia..
tapi aku kene kesiankan diri aku jugak..
aku kene kuat..seme kerja2 aku tak boleh tangguh daa..lagi sebulan aku nak periksa..
lagi sebulan segala2 menentukan segala2nya..
mintak2 laa aku dapat keputusan bagus..mintak2 umi abah bagi kepercayaan pada aku..mintak2 semua nye berjalan lancar..mintak2 aku boleh buat keje dengan tenang dan sempurna..
semua nih doa aku..